BLOG

Bořiči mýtů #4: Pokud se zraníš, neměl bys vůbec cvičit

30. 11. 2020 MýtusZdraví

Měl jsem neustále se vracející zánět šlach, tzv. skokanské koleno a doktoři už na mě rezignovali - respektive doporučili “pauzu, dokud to nebude dobré”. Zkusil jsem to měsíc a koleno stagnovalo.

Bořiči mýtů #3: Začátečníci by měli cvičit hlavně na strojích

30. 11. 2020 MýtusSílaZáklady

Začínáte a je váš cíl mít 'funkční' a silné tělo? Nevíte, zda v tréninku využít činky a osy nebo stroje? Jsou obě metody rovnocenné, nebo je jedna nadřazená druhé?

5 tipů do začátku

25. 11. 2020 Základy

Můžeme se shodnout, že situace začátečníků není záviděníhodná. Vyznat se v té záplavě videí, článků, komentářů a argumentů je na zbláznění. Přesto ale existuje jakýsi obecný směr, kterého je dobré se držet.

Bořiči mýtů #2: Každý trénink musíš jet do selhání

18. 11. 2020 MýtusSíla

Zvedej neustále více a budeš větší a silnější! Poslední opakování je to, na kterém záleží! Tenhle přístup ,,více je lépe

Pohybová hygiena aneb 5 věcí, které se vyplatí dělat každý den

18. 11. 2020 ZákladyZdraví

Stejně jako každý den čistíme své tělo, měli bychom čistit například své klouby. Po kartáčku na kolena se ale v drogeriích budete shánět marně. Nemusíme ho kupovat, každému z nás je k dispozici téměř od narození.

Bořiči mýtů #1: Koleno nesmí před špičku

18. 11. 2020 MýtusZdraví

 “Koleno nesmí jít u dřepu před špičku, jinak ho přetěžuješ.” Znají ho návštěvníci posiloven, trenéři i doktoři. Často je doplněný svým věrným bratrem “Nedřepuj až dolů, nebo se stanou špatné věci.”

Proč Dark Side

18. 11. 2020 Základy

To, co je pro někoho škodlivé, může být pro jiného prospěšné. Co jednoho zraní, druhý potřebuje, aby se nezranil.

VYHLEDÁVÁNÍ


FILTR TÉMAT


Zdraví
Síla
Mýtus
Základy
Pohyb
Nastavení organismu