BLOG

Jak se motivovat?

02. 12. 2020 Základy

Rozhodli jste se začít cvičit a konečně "vypadat lépe". Přesto většinou selžete. Proč? Touha po lepším vzhledu nás možná nakopne na začátku, ale dlouhodobě nebývá dobrou motivací.

Bořiči mýtů #3: Začátečníci by měli cvičit hlavně na strojích

30. 11. 2020 MýtusSílaZáklady

Začínáte a je váš cíl mít 'funkční' a silné tělo? Nevíte, zda v tréninku využít činky a osy nebo stroje? Jsou obě metody rovnocenné, nebo je jedna nadřazená druhé?

Bořiči mýtů #4: Pokud se zraníš, neměl bys vůbec cvičit

30. 11. 2020 MýtusZdraví

Měl jsem neustále se vracející zánět šlach, tzv. skokanské koleno a doktoři už na mě rezignovali - respektive doporučili “pauzu, dokud to nebude dobré”. Zkusil jsem to měsíc a koleno stagnovalo.

5 tipů do začátku

25. 11. 2020 Základy

Můžeme se shodnout, že situace začátečníků není záviděníhodná. Vyznat se v té záplavě videí, článků, komentářů a argumentů je na zbláznění. Přesto ale existuje jakýsi obecný směr, kterého je dobré se držet.

Bořiči mýtů #2: Každý trénink musíš jet do selhání

18. 11. 2020 MýtusSíla

Zvedej neustále více a budeš větší a silnější! Poslední opakování je to, na kterém záleží! Tenhle přístup ,,více je lépe

Pohybová hygiena aneb 5 věcí, které se vyplatí dělat každý den

18. 11. 2020 ZákladyZdraví

Stejně jako každý den čistíme své tělo, měli bychom čistit například své klouby. Po kartáčku na kolena se ale v drogeriích budete shánět marně. Nemusíme ho kupovat, každému z nás je k dispozici téměř od narození.

Bořiči mýtů #1: Koleno nesmí před špičku

18. 11. 2020 MýtusZdraví

 “Koleno nesmí jít u dřepu před špičku, jinak ho přetěžuješ.” Znají ho návštěvníci posiloven, trenéři i doktoři. Často je doplněný svým věrným bratrem “Nedřepuj až dolů, nebo se stanou špatné věci.”

VYHLEDÁVÁNÍ


FILTR TÉMAT


Zdraví
Síla
Mýtus
Základy
Pohyb