DETAIL PROGRAMU

Anatomie dřepu

Cena: 800 Kč

Zakoupit Cvičit na týden zdarma




Účinný silový cvik, základní pohybový vzorec a předpoklad pro zdravý pohyb - Odemkněte úžasné benefity dřepu!

Anatomie dřepu je program, díky kterému rozvinete tuto nepostradatelnou superschopnost. Díky dřepu budete mít zdravější kotníky, kolena, kyčle i záda. Poskytne vám také super základnu ze které můžete pracovat na dalších pohybech. Ať už chcete posilovat, nebo mít jen svobodu pohybu a zdravější tělo, dřep je nepostradatelným pomocníkem.



Obsah programu

4

TÝDNY

3

TRÉNINKY TÝDNĚ

  • Mobilizace kotníků: Zejména schopnost jít kolenem před špičku (dorsiflexe) je velice důležitá.
  • Mobilizace kyčlí: Ty bývají často postižené sedavým způsobem života. Vrátit jim život je velice důležité.
  • Vybudování dřepu jako odpočinkové pozice: "Dřepnout si" bylo naší odpočinkovou pozicí, než přišly židle. Malé děti to zvládají skvěle a vy budete také.
  • Pohyblivost ve dřepu: Pomocí pohybových her rozhýbeme statický odpočinkový dřep tak, aby jste se zvládli pohodlně pohybovat. 
  • ATG dřep: Doladíme techniku i mobilitu tak, abyste mohli bezpečně začít dřepovat s váhou.

Proč?

Schopnost pohodlně si dřepnout s patami na zemi je něco, s čím se všichni narodíme (zkuste pozorovat hrající si děti), rozhodně to není nějaký nepřirozený pohyb. Pak ale do našeho života přijde židle a schopnost dřepět většina z nás postupně ztratí. To je velká škoda a naše tělo tím postupně začne strádat. Dřep a mobilita s ním spojená je totiž předpokladem pro správné fungování dolních končetin, kyčlí a zad. Mechanika dřepu je také důležitým základem pro spoustu dalších silových a atletických cviků. Je to jedna z prvních věcí, které naši klienty učíme. Program je vhodný i pro úplné začátečníky bez předchozích zkušeností

Jak?

Na dřepu budete pracovat ve třech hlavních rovinách:
Dřep jako odpočinková pozice: Prvním krokem je získání potřebné mobility a vybudování "uvolněného", odpočinkového dřepu. Zkrátka dřepnout si pohodlně s patami na zemi. To vyžaduje především pohyblivost kotníků a kyčlí, na které se zaměříme arzenálem účinných cviků.
Pohyblivost ve dřepu: Jakmile bude statický dřep připravený, začneme zlepšovat pohyblivost. Schopnost se ve dřepu pohybovat, přesouvat váhu, natahovat se různými směry. Zkrátka pohybová svoboda, která zároveň dále vede k lepšímu rozhýbání kloubů. Silový/ATG dřep: Schopnost dřepnout si v pozici, kdy můžete efektivně a bezpečně nést váhu je stěžejní pro každého, kdo chce používat dřep jako posilovací cvičení. Rovná záda, správná aktivace středu těla a opět dobrá mobilita kotníků a kyčlí tady hrají primární roli.

Výhody našeho programu

  • Instruktážní videa - nemusíte se spoléhat na psanou instruktáž. Video řekne více než 1000 slov.
  • Flexibilita- program nabízí přizpůsobení vašim aktuálním časovým potřebám, stejně jako škálovatelnost podle fyzického stavu. Můžete tak projít “nutné minimum” nebo se naopak do cvičení zcela ponořit.
  • Teorie – naše programy nejsou jen bezhlavé cvičení, část teorie vám dané oblasti přiblíží
  • Prověřené metody - programem už prošla spousta lidí před vámi. S reálnými výsledky.

UKÁZKA Z PROGRAMU